Ketozise Giris Ilk Gun

Ketozise Giriş İlk Gün

Birçok kişi bu konuda hemen olsun yaklaşımında fakat ben acele etmeden sakince uygulamak gerektiğini düşünüyor ve buna göre hareket ediyorum.

Öyle ki bu sabah tereyağında 4 yumurtalı omlet yaptım. Üzerine kaşar rendeledim, karabiber ve bir parça tereyağ koyup ikiye katladım. Üzerine de hafif sızma zeytinyağı koydum. A kan grubuna sahip olduğum için sızma zeytinyağını öğünlerime eklemeye gayret ediyorum. Böylece ilk öğünü saat 10:30'da yapmış oldum

Yanında 1-2 biber, salatalık, birkaç zeytin tükettim. Yeşil çay içtim. Yanında da 1 bardak elma sirkeli su içtim.

2.öğünü 5 gibi yaparak günü sonlandıracağım. Arada uzun bir yürüyüş yapmayı planlıyor yürüyüş öncesi kahve tüketmeyi düşünüyorum.

Sizlerle bir çok ketojenik tarif paylaşmak istiyorum. Bunları ülkemize uygun hale getirme aşamasındayım. Çok fazla tarif var fakat bir çoğu bizim kültürümüze uygun değil.

Her zaman, Diyetin günlük yaşama rahat uydurulabilmesi gerektiğini söylüyoruz. Bunun için de ekonomik tarifler icat etmek zorundayız. Aksi taktirde her gün avokado tüketerek, hindistan cevizi yağlarıyla, MCT yağıyla diyeti sürdürebilmek bir çoğumuz için zor olabilir.

Zengin kesime hitap eden bir diyet olarak kalır ülkemizde. Bunun olmasını istemiyorum, çünkü çok değerli bir beslenme stili olduğuna inanıyorum. Araştırmalar da bu yönde.

Yazıyı yazarken yeşil çayımı tüketmeye devam ediyorum(2.bardak). Tabii ki şekersiz.

Arkadaşlar, kendimizi şuna inandırmamız ve kabul ettirmemiz gerekiyor. Şeker ve özellikle günümüzdeki şekerler bizim sağlığımız için oldukça zararlı. 

Bu vücut bize emanetse, hangi açıdan bakarsak bakalım ona iyi davranmak zorundayız. Ona neyin iyi geldiğini, neyin yaramadığını bilmemiz, öğrenmemiz gerekiyor.

Cahillikle her alanda mücadele etmeliyiz. Kulaktan dolma bilgilerle değil, araştırmalarla, deneyimlerle hareket etmeliyiz. Benim yazdıklarım da kesin doğrular değildir ama şu gönül rahatlığıyla okuyun. Ketojenik diyet ve aralıklı oruç konularında alanında uzman kişilerden bilgi alıyor, güncel araştırma sonuçlarına göre yazıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hızlıca Ketozise Girmek (24 Saatte)

Ufak bir Kaçamak ve Aralikli Oruca Devam!

Aralikli Oruc Sabah Icecegi Tarifi