20 Haziran Keto Kahvalti

20 Haziran Keto Kahvalti

Güne başlangıç için kurşun geçirmez kahvemi yaptım. Tarifini burada vermiştim fakat o tarife göre yapmadım açıkçası.

Türk kahvesini normal olarak bir ölçü yaptım. Sonrasında bir kupaya alıp, içerisine 1 yemek kaşığına yakın tereyağ koydum. Bugün tereyağı sade yağ haline de getireceğim.

Dün süt kaynatmıştık oradan bir tatlı kaşığı da kaymağım vardı. Onu da içerisine ekledim.
Kaymağın kalorisinin oransal dağılımı: %2 Karbonhidrat, %97 Yağ, %1 Protein. 

Güzel bir tat oldu. Tarçın da katabilirdim aslında.
Ketojenik diyetin güzel yönlerinden biri gerçekten tok tutması. Saat 12:00'ye yaklaşıyor. Dün 19:00'da yemiştim ve halen acıkmayı bekliyorum. Aldığım yağ oranlarını biraz azaltacağım bugün.

Kahvaltıda klasik olarak yumurta üzerine sızma zeytinyağı, tereyağ, taze kaşar takviyesiyle.

Yanında domates, salatalık, zeytin ve bir dilim ezine peyniri yiyeceğim. 

Eşim vişne suyu yaptı, erikle karıştırarak. Fakat vişne suyuna şeker katılmadığı halde ciddi bir karbonhidrata sahip. Bu yüzden üzülerek içemeyeceğim.

Gün içerisinde elma sirkesi, limon, su, tuz karışımı içmeye özen gösteriyorum. Elma sirkesinin bel çevresindeki yağlara nasıl etkisinin olduğunu öğrenmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hızlıca Ketozise Girmek (24 Saatte)

Ufak bir Kaçamak ve Aralikli Oruca Devam!

Aralikli Oruc Sabah Icecegi Tarifi